בשמים לגברים שנשים אוהבות


בשמים לגברים שנשים אוהבות
אחרי הרבה שנים בתחום הקוסמטיקה, למדתי להבין משהו אחד חשוב.
זה אולי יותר ממשהו אחד, אבל בכל מה שקשור לבישום יש כמה דברים חשובים שהם מעבר לבישום, זה הדברים שהופכים אותך ממוכר בושם למישהו מקצוען בתחום.
כל גבר שקונה בושם, הדבר הראשון שחשוב לו הוא התגובות של הנשים והאנשים שיהיו סביבו.
בנינו, אנחנו לא קונים בושם רק בשביל ההרגשה שלנו, אנחנו קונים בושם כי אנחנו רוצים שמי שסביבנו ירגיש בנוכחות שלנו.
ההרגשה הטובה שלנו היא בעצם זאת שהסביבה שלנו נותנת לנו, ככל שתקבלו מחמאות על הבושם יהיה לכם יותר נעים ותרגישו טוב יותר.
בשמים לגברים – מה אנשים אוהבים
האמת שאין משהו נקודתי אחד שאפשר להצביע עליו ולהגיד שאנשים אוהבים רק אותו, יש הרבה מאוד בשמים שהם ממש רבי מכר, נמכרים בארץ (וגם בעולם) יותר מאשר בשמים אחרים, אבל כל זה לא אומר שאותם בשמים שמתחרים בהם לא נמכרים כלל.
אז אני רוצה להתחיל את הרשימה של בשמים לגברים שנשים אוהבת באחר מאותם בשמים מיוחדים לגברים שכולם מכרים ואין יותר מידי מה להוסיף על המותג, יש גם סברה אישית שלי שיש מותגים מסוימים, שלא משנה איזה בושם חדש הם יוצאו הוא בטוח יהיה בושם טוב ומעולה.
כמו גם אותן חברות של גלידות, נניח בן אנד ג'ריס, אחרי שטעמתי את הרוב המוחלט של הגלידות שלהם, אני יכול להגיד שכל מה שטעמתי ממש היה טעים ! אותו הדבר גם עם קינדר והשוקולדים, מרגיש לפעמים שזה בדיוק אותו שוקולד, אבל כל השוקולדים שלהם ממש טעימים.
אז נתחיל עם הבושם הראשון :
בושם לגבר דולצ'ה גבאנה – אני רוצה לשתף במשהו אישי, זה גם הבושם הראשון שאני התחלתי להשתמש בו, בושם מיוחד מאוד, שאני זוכר יותר מכמה עשרות שאפילו עיצוב הבקבוק לא של הבושם לא השתנה כלל.
מדובר בריח מאוד גברי וזה לא מאותם בשמים שיש להם ריח חצי נשי ועדין. בושם חזק עוצמתי ובעל נוכחות גברית מוחלטת.
בושם לגבר דולצ'ה גבאנה

ואני בדעה שאומרת שאם כבר בחרתם בושם לגבר עדיך שיהיה בושם גברי ולא משהו שונה.
בושם לגבר צריך להיות גברי, ולא להיות משהו מודרני, גם הבשמים המודרניים של היום לא הכי משהו, יש כאלו בשמים שאפילו מזכירים ריח מעט נשי.
הבושם הנוסף :
יש עוד בושם נוסף שאני לא יכול לוותר מלכתוב לכם עליו, זה הבושם של JOOP אולי באמת הפעם אני מביא לכם משהו קצת יותר מתוק ממה שאתם מכירים, אבל זה ניחוח גברי מיוחד ומתוק אבל מרענן.
אמנם זה ריח מתוק וגם הבקבוק הוא בצבע סגול, אבל עדיין מה שמסתתר בתוך הבקבוק הזה הא המון קסם.
הבושם של JOOP לא הרבה מערכים אותו נכון, הוא נחשב לבושם זול, אבל ביחד עם זה שהבושם הזה הוא זול במחיר הוא מחזיק הרבה יותר זמן מהרבה בשמים אחרים יוקרתיים יותר.



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך להפוך את הקסם למושלם