איך להפוך את הקסם למושלם

זה בלוג חדש שאני חושב עליו לא מעט זמן בכלל, ולמה אני מתכוון.
אני מדבר על משהו שלהרבה גברים הוא חשוב מאוד, לא משנה באיזה שלב בחיים הם נמצאים תמיד גבר ירצה להשאיר את הרושם שלו וירצה שגם נשים וגם גברים אחרים יתרשמו ממנו.
אני מדבר על משהו מיוד, אני מדבר אליך גבר וכן אם אתה רווק שחי את החיים ונהנה מכל רגע אז חלק מהבילוי וההנאה זה גם עולם הנשים, אין מה לעשות אני עצמי גבר ואודה על האמת שגם חשוב לנו כגברים בשלב הרווקות להרשים נשים ולמצוא חן בעיני נשים.

אז אנחנו משקיעים לא מעט באימוני כושר ופיתוח הגוף ושומרים על תזונה מאוזנת (עד כמה שאפשר) בכדי לא להרוס את כל מה שהשקענו באימונים. אבל גברים רוצים שאפאחד לא יוכל לעמוד בפינהם וכל אישה שירצו יוכלו להשיג ומשתמשים בכל מיני סוגים של בשמים לגבר בכדי להשיג את זה.

אבל מה באמת גורם לקסם להיות כזה שלא יוכלו לעמוד בפניכם, האם זה רק הבושם ?
או שזה רק המראה החיצוני שלכם ?

נכון למראה החיצוני יש השפעה לא מעטה על מה יחשבו עלים וגם ללבוש אבל בכדי שלא תהיו עוד אחד מאותם גברים צריך שיהיה לכם עוד משהו מיוחד ושונה, קסם אישי שונה משל כל אחד אחר, אתם חייבים להיות יותר בולטים או להיות יותר מאחורי הקלעים.

להגיד את האמת אני צלם מגנטים כבר הרבה מאוד זמן ובכל פעם ובכל אירוע מחדש אני צריך להוכיח את עצמי מחדש ולתת מעצמי כל כך הרבה ולעבוד ללא הפסקה באירועים.

למרות שאני מגיע לעבודה ועובד בכל הכוח והמרץ ונותן כל כולי בכל אירוע לפעמים עדיין זה לא מספק את הלקוח והוא רוצה יותר ממה שפשר לתת במציאות ובטח במחיר שהוא שילם.

יש חברות שמספקות שירות של צילום מגנטים בזול וגורמות לירידת מחירים בגלל שכולם רוצים לעבוד ולהביא הביתה פרנסה ובלב כבד נגררים אחרי המחיר הזול 
ומה לעשות הפרנסה בישראל היא קשה מאוד ולא פשוטה בכלל בגלל הרבה דברים והיום הרבה גברים מוצאים את עצמם נאלצים לעבוד ב 2 עבודות ובכלל בכל מקום שהולכים אליו יש הרבה אנשים רעים במקומות עבודה שרק מתעסקים באיך לעשות רע לאחרים בגלל שפוחדים על המקום שלהם.

בכל מקום עבודה הדברים הם כאלו אז מה שקורה שאנשים רוצים לצאת לדרך עצמאית ולא משנה באיזה תחום ואז נתקלים בכל מה שקורה בתחרות בין עסקים עצמאים. 
בשורה תחתונה החיים לא פשוטים אתם חייבים לעשות שינוי שיכניס לכם הרבה כסף ותהיו רגועים שלא משנה מה יקרה לכם תדעו שהמשפחה שלכם מסודרת ומסתדרת גם בלעדיכם.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כמה זה כבר יכול להשפיע על החיים שלכם הבחירה של בושם לגבר